reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

SENi SEViYORUM

Yazar fotoahmet 17 Mayıs 2016 Salı 0 yorum
SENi SEViYORUM 

sevmek; bakmak değil görmekse eğer,
sevmek; yanındayken başını
omuzuna koyabilmekse eğer,
sevmek; yanındayken yalnızlığı unutmaksa eğer,
SENi SEViYORUM

sevmek; senle iken yere daha sağlam 
basabilmekse eğer,
sevmek; yokluğunda seninleymiş gibi
hissetmekse eğer, sevmek; hayallerine senide sokabilmekse eğer,
SENi SEViYORUM

sevmek; yatağa uzandığında, seni düşlemekse eğer
sevmek;sen üşüdüğünde gölgemle 
seni ısıtmaksa eğer,
sevmek; sevdiğini çıklık çığlığa söylemekse eğer,
SENi SEViYORUM

sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin 
kopmasıysa eğer,
sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan 
bakabilmekse eğer,
sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer,
SENi SEViYORUM

Şiiri Yazan : NAZLICAN 

Hiç yorum yok: